Munkavédelmi szabályzat

Egy munkáltató életében számos jogszabály által előírt munkavédelmi eljárással, renddel, dokumentummal kell rendelkezni, melyek kezelésének – sok esetben – a legegyszerűbb módja egy közös szabályzatban való „összegyúrás”. A munkavédelmi szabályzat a munkáltató által közzétett írásos dokumentum, amely meghatározza a munkavállalók és a munkáltató közötti jogi viszonyokat, és rögzíti a munkavégzés biztonságára valamint az egészségvédelemre vonatkozó előírásokat és eljárásokat. A dokumentum célja nem csupán a jogszabályi előírások betartása, hanem az is, hogy az előírások betartása révén egy biztonságosabb és egészségre nem-, vagy kevésbé káros munkahelyet teremtsünk.

Fontos leszögezni, hogy a szabályzat nem kötelező dokumentum a vállalkozások életében, így csak akkor javasolt elkészíteni, ha az abban szereplő előírásokat komolyan veszik, betartják, és a dokumentum nem csak mutatóba készül. Sok esetben egy nem megfelelően elkészített szabályzat nagyobb kárt tud okozni, mintha egyáltalán nem is lenne.

Kérjen ajánlatot még ma!

Telefonon

+36 30 946 4355

Emailben

info@ehsaegis.hu